Blog Lifestylowy

Porady z życia wzięte

Pozycjonowanie stron internetowych jest najskuteczniejszą i relatywnie najtańszą formą reklamy, służy zwiększeniu popularności stron i liczby jej odwiedzin. Polega na ustawianiu haseł kluczowych dla wyszukiwarek internetowych, dzięki którym strona jest naprawdę widoczna w Internecie.

To właśnie z najpopularniejszych wyszukiwarek (głównie Google) pochodzi ponad 80% wejść na strony www, Osoba, która chce pozyskać nowych odbiorców dla swoich usług/produktów koniecznie musi wypozycjonować stronę swojej firmy.

Chcesz zlecić pozycjonowanie zewnętrznej firmie? Sprawdź jak wygląda to z punktu praktycznego.

Wskazanie słów kluczowych oraz wyszukiwarek. Klient przedstawia słowa kluczowe (frazy) pod którymi jego strona ma być pozycjonowana oraz wybrane wyszukiwarki w których strona ma osiągać pozycje (np. google.com, yahoo.com, onet.pl, wp.pl).

Analiza rynkowa. Po wskazaniu słów kluczowych przeprowadzamy analizę rynkową- badanie danej branży, jej konkurencyjności i popularności wskazanych słów kluczowych.

Wycena. Po przeprowadzeniu analizy przedstawiana jest Klientowi wycena poszczególnych fraz na dwóch stopniach pozycji w wyszukiwarkach ( 2 pierwsze dziesiątki wyników).

Podpisanie umowy. Po akceptacji wyceny zawarta zostaje umowa na usługę pozycjonowania.

Wstępna optymalizacja. Rozpoczynamy pozycjonowanie strony dokonując koniecznych zmian w kodzie strony www (dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarek).

Ciągły proces optymalizacyjny. Tworzenie sieci połączeń, analiza konkurencji, wdrażanie nowych taktyk optymalizacyjnych.

Analiza i comiesięczne raporty. Prowadzenie oceny i statystyki efektywności działań przedstawianych Klientowi.

Więcej informacji w następnym artykule.

RELATED ARTICLES

iphone8

Gdzie szukać serwisu iPhone?

Gdzie skierować swoje kroki, gdy potrzebujemy usług serwisu iPhone? Gdzie szukać odpowiedniego serwisu dla siebie? Gdzie skierować swoje kroki w poszukiwaniu serwisu iPhone? Podpowiadamy! Pytamy wśród znajomych Na początek warto ustalić, czy przypadkiem ktoś z naszych znajomych nie jest w stanie polecić nam godnego uwagi…

pozyskiwanie klientów biznesowych

Dlaczego tak trudno pozyskać dobrego klienta B2B?

Pozyskiwanie klientów B2B wydaje się być jeszcze trudniejsze od pozyskiwania ‘’zwykłych’’ klientów. Oto niektóre z powodów, dla których tak jest. Złożone produkty Zazwyczaj na rynkach B2B produkty są bardziej skomplikowane. Klienci mają większe oczekiwania w zakresie dostosowywania, integracji, bezpieczeństwa itp. Relacje osobiste Relacje osobiste są…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *